ASOS & Ntynomai.gr στο Digital Fashion Forum

ASOS & Ntynomai.gr στο Digital Fashion Forum

Μόδα και Τεχνολογία, δύο κόσμοι διαφορετικοί οι οποίοι όμως δημιουργούν μαζί μια νέα digital fashion πραγματικότητα. Εκεί ακριβώς που συναντιούνται βρίσκεται το Ntynomai.gr, ο μοναδικός online οδηγός μόδας που σας κρατάει ενήμερους με όλες τις τάσεις κάνοντας τις fashion αναζητήσεις σας πιο εύκολες από ποτέ.

Στο πνεύμα της εποχής τo Fashion Daily και το Marketing Week της Boussias Communications διοργανώνουν το Digital Fashion Forum, το μοναδικό συνέδριο για τους επαγγελματίες της μόδας και του λιανεμπορίου της στην ελληνική αγορά, την Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2016, στο Συνεδριακό και Πολιτιστικό Κέντρο Δαΐς, το οποίο θα κινηθεί σε τρεις βασικούς άξονες: Ecommerce & mcommerce. Digital Marketing - Social Media - Blogger marketing & Customer experience.

Το Ntynomai.gr θα βρίσκεται φυσικά εκεί αποτελώντας μεγάλο χορηγό αλλά και βασικό ομιλητή του συνεδρίου, με το Χρήστο Γεωργακόπουλο (online marketing specialist και συνιδρυτή του Ntynomai.gr), ο οποίος θα παρουσιάσει τη θεματική ενότητα με τίτλο "Επίκαιρα σημεία προσοχής για τα ηλεκτρονικά καταστήματα μόδας".

Keynote speaker του συνεδρίου αποτελεί o κορυφαίος manager του Fashion eCommerce, Βrian McBride, Chairman του ASOS, ο οποίος θα βρεθεί στην Αθήνα στις 30 Σεπτεμβρίου για Digital Fashion Forum. Ο Brian McBride, ένας από τους κορυφαίους σήμερα managers στον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου, με πολυετή εμπειρία στους δύο κολοσσούς του, την ASOS και την Amazon, θα παρουσιάσει τη στρατηγική του μεγαλύτερου online καταστήματος μόδας και θα μιλήσει μεταξύ άλλων για: Future trends, Content Marketing, Social Media, Customer Experience, Mobile applications. Το ASOS αποτελεί φαινόμενο στον κόσμο της μόδας καθώς πέρα απ’ το ότι πρόκειται για το μεγαλύτερο online καταστήμα μόδας και ομορφιάς στη Μ. Βρετανία, με πωλήσεις πάνω από 1 δισ. λίρες και 10 εκατ. ενεργούς πελάτες, αποτελεί case study σε θέματα καινοτομίας όσον αφορά στη λειτουργία, το marketing, το customer service και το customer experience.

Toν Brian McBride πλαισιώνουν διεθνείς ομιλήτριες με πολύπλευρη εμπειρία, η Sue Seel, Lecturer του London College of Fashion, του Istituto Marangoni στο Λονδίνο, του Regents University και της Fashion Retail Academy και η Kristina Dimitrova, ιδρύτρια της Interlaced, μιας πλατφόρμας που επικεντρώνεται σε ό,τι αφορά στη μόδα και την τεχνολογία, ενώ θα υπάρξουν ομιλίες από τους:

  • Κατερίνα Καραγιάννη, Business Unit Director της UXlab-Business Unit της Atcom
  • Μάνο Κουμαντάκη, eBusiness Consultant της Convert Group 
  • Κωνσταντίνα Ψαρράκου, Διευθύντρια Ελλάδας του Τμήματος Προϊόντων Μειωμένου Κινδύνου της Παπαστράτος 
  • Αναστάσιο Σπανίδη, CEO της Generation Y International eBusiness Experts

Στο πλαίσιο του συνεδρίου θα πραγματοποιηθούν επίσης τα πάνελ "Η ελληνική μόδα σε digital διάλογο" & "Greek brands of the digital era" με πάνελ σχεδιαστών, εκδοτών, διαφημιστών & fashion bloggers.

Χορηγοί - Υποστηρικτές

Μεγάλοι χορηγοί του συνεδρίου είναι οι: ATCOM, Dynamic Integrated Solutions (DIS), NTYNOMAI.gr και η Παπαστράτος
Χορηγός: Generation Y 
Υποστηρικτής: Convert Group
Χορηγός Διερμηνείας: InterpretIt
Conferience Experience Sponsor:Conferience.com
Χορηγός Εκτυπώσεων:Pressious Arvanitidis

Περισσότερες λεπτομέρειες καθώς και το ολοκληρωμένο πρόγραμμα του συνεδρίου μπορείτε να δείτε εδώ.

Πως σας φαίνεται; Γράψτε τα σχόλιά σας...